duminică, 6 martie 2011

Jurnalul Pro Ana


12 iunie 2010
Unde au plecat toti?Cine sunt cei care imi erau alaturi intodeauna?Ce sa intampla cu mine?
In urma cu 4 luni:
5 martie
Draga jurnalule,martor al tuturor trairilor mele,permite-mi sa-ti scriu ca sunt extreeem de fericitaaaaaaaa!Cele 6 luni implinite langa Radu ma fac cea mai fericita persoana.
Totusi de doua zile imi spune "grasuto"...hmm cica in gluma dar il cred si pe el m-am facut cat Postul Pastelui.Trebuie neaparat sa ma apuc de regim ! Sa ma gandesc....55 kg,destul!Chiar mult!
Deci totul arata cam asa:
5 martie -55 kg->mult
De maine dam jos!

26 martie
NU!NU!NU!NU!NU! 51 de kilogrameee!Oglinda asta arata 151 nu 51!Pentru ce o masa pe zi daca eu slabesc doar 4 kg!Unde mai pui ca temebelu` de prieten al meu cica e foarteee suparat ca nu mananc eu!Hai sa fim seriosi...De parca lui n-o sa-i placa cand o sa am 45 de kg si o sa arat ca un adevarat fotomodel dupa care o-r sa se uite toti prietenii lui!Ah ce gelos o sa fie el si ce slaba o sa fiu eu!

10 aprilie

Zilele astea nu am mai rezistat!Am dat fuga la frigider si am mancat cat o vaca!Toata lumea cica e speriata in jurul meu!Radu a plecat!S-a dus naibii cu tot cu fericirea mea!"Nu mai pot ramane langa tine sa vad cum iti faci rau singura!" ..pfoaa ,de ce?Cantarul arata ca am slabit dar oglinda mea..nu,47 kg.Nu trebuie sa ma strofoc sa slabesc prea mult.Eu doar dorm ,aproape toata ziua desi durerea nu ma lasa sa uit ca mi-e foame deloc.
N-am mai iesit in oras de vre-o doua saptamani,nu suport sa ies si sa fiu nevoita sa suport privirile tuturor "Uite cat s-a ingrasat!" ,"Ti regim?Nu se vede!" Yucks nu!O sa le fac o surpriza in momentul in care o sa arat asa cum trebuie sa arat!

2 mai
Ii urasc!Cica e bine sa ai sora..pe naiba! Din cauza ei ma trimit la psiholog si ma indoapa cu perfuzii si toate porcariile! S-a dus repede cu gura la mama ca am 44 kg!De parca ar fi asa putin si eu n-as mai fi asa grasa!
Fara net,fara nimic ca vai de acolo as fi invatat toate tampeniile!Ce tampenii?!Eu vreau doar sa fiu slaba si frumoasa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu